בליכוד תוקפים: "ליברמן רוצה לחסל את נתניהו"

איתי גדסי 1 Comment on בליכוד תוקפים: "ליברמן רוצה לחסל את נתניהו"

גורם בכיר בליכוד תוקף את חבר הכנסת אביגדור ליברמן ואומר: "ליברמן שתמיד עשה דילים עם המפלגות החרדיות, לדוגמה כשסיכל מועמדות של ראש עיר חילוני לירושלים, פתאום מצייר את עצמו כמי שמייצג את הקול החילוני"

ליברמן וליאון צילום: מרק ישראל סלם, פול
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גורם בליכוד תוקף את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ואומר כי מטרתו לגרום לממשלה ללא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"ליברמן ממשיך להוליך שולל. הוא אומר על כל הצעה 'אולי נשקול', מושך כמה ימים – ואז דוחה אותה", אומר הגורם ומדגיש: "המטרה שלו היא לחסל את ראש הממשלה נתניהו כי הוא רוצה לרשת אותו".

"ליברמן שתמיד עשה דילים עם המפלגות החרדיות, לדוגמה כשסיכל מועמדות של ראש עיר חילוני לירושלים, פתאום מצייר את עצמו כמי שמייצג את הקול החילוני. בשביל כמה מנדטים ותאוות כוח ליברמן גורר מדינה שלמה לבחירות", אמר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בס"ד
    שליברמן יפסיק להלך עלינו אימים ולשחק את התפקיד של איש צבא וביטחוניסט, האפסנאי ששרת בסדיר במשך מספר חודשים בלבד הוא האחרון שיכול להטיף מוסר בעניין גיוס! מי שיש לו חמאה על הראש אל יוציא ראשו אל השמש!

    ליברמן שכפה את עצמו כמר ביטחון בתפקיד שר ביטחון ("48 שעות") הפך את עצמו לבדיחה מהלכת!,
    ליברמן הביא לארץ את התרבות הגסה שנהוגה בבתי המרזח הכפריים של רוסיה כמאבטח בתי מרזח, עם תרבות זו הקים מפלגה של מושחתים שרבים מתוכה נעצרו לצערינו אחרי שהצליחו להשחית הרבה מאוד בסביבתם. אותה חבורת מושחתים שסביבו, חלקם ספק יהודים חלקם ודאי לא יהודים, באו כאורחים קבלו סלי קליטה הזויים ובהמשך באם להשתלט על היהדות האמיתית המקורית שהם בכלל לא עומדים בקריטריונים לה, ובכלל לא היו אמורים להיות כאן בכדי לחוות לדעה ו"ללמד" את לומדי התורה מה חובתם היהודית
    ליברמן עצמו חמק מכתב אישום בגלל יועץ משפטי שמסיבות עלומות מסמס לו את התיק, פרטים אצל עו"ד אביה אלף מהפרקליטות, שכתבה ספר מדהים בעניינו בשם "תיק ליברמן – כתב האישום שלא הוגש".
    נקווה שדבר אחד טוב יצא מכל הסיפור הזה, ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה, ובכך יהיה סוף לכל מחזה העוועים הלזה